نکاتی در خصوص حمل ترانسفورماتور ایران ترانسفو

نکاتی در خصوص حمل ترانسفورماتور ایران ترانسفو

مواردی در خصوص حمل ترانسفورماتور ایران ترانسفو :

نکاتی در خصوص حمل ترانس ایران ترانسفو
  • ترانسفورماتورهای توزیع عموما به صورت کامل در کارخانه مونتاژ و پس از حمل ترانسفورماتور ، به هنگام تحویل در محل آماده بهره برداری است. درهنگام بارگیری و حمل ترانسفورماتور ، ترانسفورماتورها با چوب های الوار به کف تریلر یا وسیله نقلیه مربوطه میخ کوبی میشوند و توسط سیم بکسل ها از محل قلاب های مهار یا پایه های ترانسفورماتور به کف خودرو مهار می شوند. شتاب حمل ترانسفورماتور می بایست ثابت بوده و از حرکت و توقف سریع و تکان های شدید جلوگیری گردد.
  • برای تخلیه ترانسفورماتور، مناسب ترین شیوه استفاده از جرثقیل است. در این هنگام ترانسفورماتور یا وسیله حامل آن زیر بازوی جرثقیل قرار گرفته و بعد از باز شدن بندها و مهارها به آرامی از جا بلند شود و به محل مورد نظر منتقل شود.
  • هنگام جابجایی ترانسفورماتور دقت نمود که امتداد اصلی آن همواره در وضعیت قائم قرار گیرد. و تحت هیچ شرایطی بیش از 15 درجه منحرف نشود. همچنین باید توجه داشت که حلقه قلاب های تعبیه شده در بالای ترانسفورماتور عموما به منظور بلند کردن کامل ترانسفورماتور به وضعیت قائم طراحی گردیده و برای کشیدن ترانسفورماتور به کمک سیم و قرقره باید از حلقه های مخصوص که در قسمت شاسی و پایه آن تعبیه شده استفاده نمود.
  • تکان های شدید در زمان حمل ترانسفورماتور باعث ایجاد نشتی روغن می شود. در صورتیکه دلیل نشتی روغن تکان های شدید در زمان حمل ترانسفورماتور باشد، نگرانی وجود نخواهد داشت و نشتی روغن بعد از گذشت چند ساعت متوقف خواهد شد. در صورتیکه بعد از گذشت چند ساعت نشتی همچنان ادامه داشته باشد بایستی به کارشناسان شرکت دانش پژوهان کاردان صنعت نمایندگی ایران ترانسفو کد 251، اطلاع داده شود تا وضعیت ترانسفورماتور مورد بررسی فنی بیشتری قرار گیرد.
  • جابجایی ترانسفورماتور در هر یک از مراحل بارگیری و تخلیه تا استقرار نهایی آن روی سکوی مربوطه می باید به آرامی و بدون وارد اوردن ضربه و شتاب زیاد انجام گیرد.
ابعاد - وزن - نقشه - اطلاعات فنی ترانس ایران ترانسفو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا