فروش سیلیکاژل یا رطوبت گیر آبی – نارنجی – سفید (گرانول – پودر – پرک و ساشه) 44380078-021

فروش سیلیکاژل آبی – سفید – نارنجی (گرانول – پرک – ساشه) 

تامین و فروش سیلیکاژل یا رطوبت گیر از دیگر فعالیت های مجموعه کاردان است. سیلیکاژل های ارائه شده توسط مجموعه کاردان از تولیدکنندگان معتبر چینی به صورت مستقیم و بدون واسط تامین و در بسته بندی های 25 کیلو گرمی در اختیار مشتریان محترم قرار می گیرد. لازم به تاکید است سیلیکاژل های ارائه شده توسط این شرکت به هیچ عنوان بازیافتی نمی باشد و از مواد اولیه نو تامین و تولید می شوند.

تامین و فروش سیلیکاژل در سه رنگ آبی – نارنجی – سفید انجام می شود. از نظر سایز تامین و فروش سیلیکاژل به صورت گرانول (در قطرهای مختلف) – پرک – پودر انجام می شود.

در بسیاری از صنایع از جمله صنایع داروسازی، صنایع پوشاک، صنایع چرم، صنایع بسته بندی سیلیکاژل  به صورت بسته بندی شده و در بسته های گرمی استفاده می شود. از این رو امکان ارائه و فروش سیلیکاژل به صورت ساشه و در بسته های گرمی ( 1 گرمی تا 1000 گرمی) برای مشتریان محترم فراهم است. متناسب با نیاز مشتری میزان گرم و نوع بسته بندی و طرح روی بسته بندی مشخص می شود و این مجموعه بر همان اساس اقدام خواهد کرد.

در صورتیکه میزان سفارش در حجم بالایی باشد امکان دریافت سفارش و انجام واردات مستقل برای مشتریان فرآهم می باشد.

امکان خرید سیلیکاژل یا رطوبت گیر ضایعاتی توسط این شرکت نیز فرآهم می باشد. به منظور انجام مذاکره به منظور خرید سیلیکاژل ضایعاتی توسط کاردان صنعت می توانید با همکاران این شرکت تماس حاصل فرمایید. امکان خرید سیلیکاژل ضایعاتی در حجم پایین برای این مجموعه امکان پذیر نیست و امکان خرید سیلیکاژل ضایعاتی در حجم بیش از دو تن وجود دارد.

به منظور دریافت مشاوره و یا ثبت سفارش، مجموعه کاردان آماده ارائه خدمات به مشتریان محترم می باشد. شماره های تماس واحد فروش سیلیکاژل 44380068-021  و  44380078-021  و 09123858054 است.

فروش سیلیکاژل آبی - نارنجی - سفید

معرفی سیلیکاژل – Silica Gel 

سیلیکاژل – Silica Gel چیست؟ یک ماده ی شیمیایی است که اولین بار در جنگ جهانی اول به منظور حفظ زندگی انسان ها مورد استفاده قرار گرفت. این وسیله آزمایشگاهی یک ماده جاذب برای رطوبت محسوب می شود. این ماده به دلیل ویژگی های ساختاری خاص مانند فاقد رنگ بودن در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین از مهمترین ویژگی های این ماده شیمیایی غیر قابل اشتعال بودن آن می باشد. این ماده شیمیایی دارای ساختاری پلیمری و حاصل شده از عنصر دی اکسید سیلیسیم می باشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی ما شاهد استفاده ی کاربردی از این ماده شیمیایی در بخش کشاورزی می باشیم.

مهمترین نکته ای که در زمان کاربرد این وسیله آزمایشگاهی باید در نظر داشته باشیم توانایی بازیافت آن می باشد. برای دستیابی به این مهم تنها کافیست تا این آن را برای دقایقی در معرض مستقیم یک منبع حرارتی قرار دهیم. توجه داشته باشید که سیلیکاژل با از دست دادن رطوبت باز هم قابل استفاده می باشد.

فروش سیلیکاژل آبی – فروش سیلیکاژل نارنجی – فروش سیلیکاژل سفید – فروش سیلیکاژل گرانول – فروش سیلیکاژل پرک – فروش سیلیکاژل پودر – فروش سیلیکاژل ساشه – فروش سیلیکاژل بسته بندی  گرمی – فروش سیلیکاژل

فروش سیلیکاژل - گرانول - پرک - ساشه

کاربردهای مختلف سیلیکاژل یا رطوبت گیر

سیلیکاژل یا رطوبت گیر کاربردهای فراوانی داره که به برخی از آنها در این نوشته آورده شده است:

  • سیلیکاژل یا رطوبت گیر  را می توان در ساز های موسیقی استفاده کرد. الیته استفاده بیش از حد آن به دلیل ایجاد خشکی زیاد به ساز شما آسیب میرساند.
  • محافظت از دوربین های عکاسی و فیلم برداری هست. چند بسته سیلیکاژل یا رطوبت گیر در کاور دوربین قرار بدید.
  • جعبه ابزار: برای جلوگیری از زنگ زدگی ابزار از بسته های سیلیکاژل یا رطوبت گیر استفاده کنید.
  • خیس شدن لپ تاپ و موبایل: موبایل و یا لب تاپ را همراه تعدادی بسته سیلیکاژل در یک کیسه دربسته قرار دهید و تار زمانی که به نمایندگی مراجعه می کنید در همان حالت قرار دهید.
  • نجات قهوه, شکر و نمک و آرد و برنج و انواع ادویه مخصوصا در محیط های مرطوب و شرجی مثل نقاط شمالی. یک یا چند بسته سیلیکاژل یا رطوبت گیر را به درب ظرف نگهداری این مواد بچسبانید.
  • رفع بوی بد کفش: با استفاده از بسته های سیلیکاژل در کفش می توانید بوی نا مطبوع آن را از بین ببرید. البته در خود جاکفشی هم می تونید از بسته های بزرگتر رطوبت گیر استفاده کنید.
  • بسته های رطوبت گیر برای محافظت از کیف و کفش چرمی گزینه خوبی هستند.
  • استفاده در ساک ورزشی: قبل از رفتن به باشگاه بسته های سیلیکاژل را در داخل ساک قرار دهید تا رطوبت و بوی عرق لباس ها گرفته شود.
  • برای گرفتن رطوبت و خیسی لباس شنا در مسافرت و … هم می تونید از رطوبت گیر استفاده کنید.
  • برای کابینت های سرویس بهداشتی و همچنین گرفتن بوی کابیت زیر سینک گزینه مناسبی است.
  • استفاده از سیلیکاژل در جعبه جواهرات و ساعت هم کاربردی و مفید است.
  • اگر کتاب یا سند و یا عکس های قدیمی و با ارزش دارید کافی است چند بسته سیلیکاژل را در جعبه آنها قرار دهید.
  • برای رفع بخار گرفتگی شیشه های ماشین مخصوصا تو زمستان چند بسته سیلیکاژل  روی داشبورد قرار دهید.
  • برای نگهداری از ژیلت , چند بسته رطوبت گیر را به همراه ژیلت در یک ظرف دربسته قرار دهید.
  • برای محافظت از لباس های سفید و روشن و برای اینکه بعد از مدتی تغییر رنگ ندهند, سیلیکاژل را به همراه لباس ها در یک باکس قرار بدهید.
  • برای رفع بوی نم و رطوبت کمد دیواری مخصوصا در مناطق مرطوب می توانید داخل کمد و در بین لباس ها به صورت آویز از رطوبت گیر استفاده کنید.
  • برای محافظت از رختخواب در مقابل رطوبت و کپک هم بسته های سیلیکاژل مفید هستند.
  • و ….

فروش سیلیکاژل آبی – فروش سیلیکاژل نارنجی – فروش سیلیکاژل سفید – فروش سیلیکاژل گرانول – فروش سیلیکاژل ساشه

فروش سیلیکاژل - رطوبت گیر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا