خرید و فروش سیلیکاژل یا رطوبت گیر به صورت عمده ، جزیی و در بسته بندی های 1 تا 1000 گرمی (ساشه) در رنگ های آبی – سفید – نارنجی در شکل گرانول – پرک – پودر

کاردان صنعت در زمینه تامین و فروش انواع سیلیکاژل نیز  فعالیت می باشد. مشتریان و متقاضیان محترم به منظور تامین و خرید سیلیکاژل مورد نیاز خود می توانند درخواست خود را به این مجموعه اعلام و ارسال بفرمایند. شرکت کاردان صنعت با همکاری و مشارکت چند شرکت چینی در حال تولید و عرضه انواع مختلف سیلیکاژل مورد نیاز صنایع مختلف از جمله صنایع برق، پتروشیمی، پوشاک، چرم، دارویی، غذایی و … می باشد.

 سیلیکاژل های کاردان صنعت از نظر رنگ در رنگ های آبی – نارنجی – سفید قابل ارائه است. از نظر ظاهری سیلیکاژل ها به به صورت پودری و به صورت گرانول در ابعاد 1 تا 3 میلیمتر، 3 تا 5 میلیمتر و … قابل ارائه به مشتریان محترم می باشد.

سیلیکاژل های کاردان صنعت از نظر بسته بندی، در بسته های 25 کیلوگرمی عرضه می شود. در صورت وجود درخواست خرید سیلیکاژل ، امکان بسته بندی در اوزان 1 تا 1000 گرمی بر اساس نیاز مشتری فرآهم می باشد.

سیلیکاژل های کاردان صنعت به هیچ عنوان بازیافتی نمی باشد. تمام سیلیکاژل های این مجموعه از مواد نو تولید شده است و از مواد بازیافتی در ساخت آنها استفاده نشده است. متقاضیان و مشتریان محترم بدون هیچ نگرانی در این خصوص می توانند خرید سیلیکاژل خود را از این شرکت انجام دهند.

امکان خرید سیلیکاژل یا رطوبت گیر ضایعاتی توسط مجموعه کاردان صنعت فرآهم می باشد. به منظور انجام مذاکره به منظور فروش سیلیکاژل یا رطوبت گیر ضایعاتی می توانید با همکاران این شرکت تماس حاصل فرمایید.

به منظور دریافت مشاوره و یا خرید سیلیکاژل، شرکت کاردان صنعت آماده ارائه خدمات به مشتریان محترم می باشد. شماره های تماس واحد فروش سیلیکاژل 44380068-021   44380078-021     09123858054     است.

خرید سیلیکاژل – خرید سیلیکاژل آبی – خرید سیلیکاژل نارنجی – خرید سیلیکاژل سفید – خرید سیلیکاژل گرانول – خرید سیلیکاژل پرک – خرید سیلیکاژل پودری – خرید سیلیکاژل ساشه     

معرفی سیلیکاژل – Silica Gel 

سیلیکاژل – Silica Gel چیست؟ یک ماده ی شیمیایی است که اولین بار در جنگ جهانی اول به منظور حفظ زندگی انسان ها مورد استفاده قرار گرفت. این وسیله آزمایشگاهی یک ماده جاذب برای رطوبت محسوب می شود. این ماده به دلیل ویژگی های ساختاری خاص مانند فاقد رنگ بودن در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین از مهمترین ویژگی های این ماده شیمیایی غیر قابل اشتعال بودن آن می باشد. این ماده شیمیایی دارای ساختاری پلیمری و حاصل شده از عنصر دی اکسید سیلیسیم می باشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی ما شاهد استفاده ی کاربردی از این ماده شیمیایی در بخش کشاورزی می باشیم.

مهمترین نکته ای که در زمان کاربرد این وسیله آزمایشگاهی باید در نظر داشته باشیم توانایی بازیافت آن می باشد. برای دستیابی به این مهم تنها کافیست تا این آن را برای دقایقی در معرض مستقیم یک منبع حرارتی قرار دهیم. توجه داشته باشید که سیلیکاژل با از دست دادن رطوبت باز هم قابل استفاده می باشد.

ترکیب شیمیایی سیلیکاژل – Silica Gel چیست؟

سیلیکاژل – Silica Gel یک نوع رطوبت گیر است که به صورت صنعتی از ترکیب دو ماده اسید سولفوریک و سیلیکا سدیم تولید میشود و منافذ بسیاری در ساختار آن وجود دارد و به همین خاطر رطوبت را جذب می کند و در خودش نگه میدارد. در واقع کار اصلی سیلیکاژل – Silica Gel خشک نگه داشتن کالا و محیط مدنظر است. این ماده بر خلاف اسمش از نظر فیزیکی یک ماده جامد هست که چهار نوع دارد:

  • دانه های منظم که شبیه تیله هستند (البته با سایز میلی متری و بین 1 تا 5 میلی متر هست) و به عنوان سیلیکاژل گرانول شناخته می شوند.
  • دانه های غیر منظم که شبیه خرده شیشه هستند و سیلیکاژل پرک نام دارند.
  • پودر سیلیکاژل که شبیه پودرهای شوینده است و بیشترین کاربردش در خشک کردن گلهاست و به عنوان پودر خشک کننده گل هم شناخته میشود.
  • بسته های سیلیکاژل – Silica Gel که در وزن های مختلف از نیم گرم تا نیم کیلو بسته بندی میشود و به عنوان بسته رطوبت گیر یا سیلیکاژل بسته ای شناخته می شوند.
پیمایش به بالا