کاردان ترانس نمایندگی ایران ترانسفو

انواع ترانسفورماتور توزیع ، ترانس کم تلفات ، ترانس خشک

ترانسفورماتور هرمتیک ، ترانس تکفاز

ترانسفورماتور تکفاز ایران ترانسفو

لیست قیمت ترانس های تکفاز ایران ترانسفو

ترانسفورماتور تکفاز ایران ترانسفو براساس تعداد فاز به دو نوع ترانس های تک‌فاز و ترانس های سه‌فاز تقسیم می‌شوند.

ترانسفورماتور تکفاز ایران ترانسفو دارای دو سیم پیچ اولیه و ثانویه می‌باشند. معمولا عمده ترانسفورماتورهای سطح فشار ضعیف، از جمله ترانسفورماتورهای به کاررفته در لوازم خانگی و ابزار، همچنین ترانسفورماتورهای تغذیه در دوربین‌های بزرگراه‌ها، ترانسفورماتورهای ظرفیت پایین برخی مشترکین شبکه های توزیع، ترانسفورماتورهای تغذیه در کلیدهای هوایی، ترانسفورماتورهای اندازه‌گیری جریان و برخی ترانسفورماتور‌های اندازه‌گیری ولتاژ تک‌فاز می‌باشند.

ترانسفورماتورهای سه فاز دارای سه سیم‌پیج در اولیه و سه سیم پیچ در ثانویه می‌باشند. عمده ترانسفورماتورهای فشار قوی (قدرت) شامل ترانس‌های توزیع، ترانس های فوق توزیع،ترانس های انتقال و ترانس های نیروگاهی از نوع سه فاز می‌باشند. درواقع ترانسفورماتورهای سه‌فاز سه ترانسفورماتور تک‌فاز با انواع اتصال و گروه‌برداری متفاوت در داخل یک محفظه واحد می‌باشند.

ترانسفور توزیع تک فاز عموما از نوع روغنی بوده و جهت برق رسانی به بارهای کوچک و پراکنده به کار می روند. برای مثال برای تامین و تغذیه دوربین های جاده های کشور که مصرف انرژی پایینی دارند و یا برق رسانی به یک دامداری یا استخر پرورش ماهی دور افتاده از آخرین نقطه برق رسانی شده در یک منطقه. در این شرایط استفاده از ترانس های سه فاز مقرون به صرفه نمی باشد.

ترانسفورماتور تکفاز ایران ترانسفو در شبکه توزیع کشور عموما تا ظرفیت 75 کیلوولت آمپر و از نوع روغنی کنسرواتوری توسط ایرن ترانسفو تولید و بهره برداری می شوند. ترانس تکفاز ایران ترانسفو شبکه های توزیع به دلیل بار و در نتیجه حرارت کم، فاقد رادیاتور می باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید ترانسفورماتورهای ایران ترانسفو، ترانسفورماتور توزیع، ترانس کم تلفات، ترانس خشک، ترانسفورماتور هرمتیک، ترانس تکفاز با کارشناسان کاردان ترانس ( نماینده ایران ترانسفو ) تماس حاصل فرمایید.

پیمایش به بالا