درباره پارس سویچ ( سکسیونر کلید پارس سویچ )

سکسیونر کلید پارس سویچ – شرکت پارس سویچ سازنده انواع کلیدها و سکسیونرهای فشار متوسط و فشارقوی در سطوح ولتاژ 7.2 کیلوولت الی 420 کیلوولت در کشور می باشد. کارخانه پارس سویچ در سال 1355 در کیلومتر پنج جاده زنجان – تهران تاسیس و راه اندازی شده است. فن آوری و دانش فنی ساخت کلیدها و سکسیونرهای کارخانه پارس سویچ از سازنده های بنام جهان از جمله آلستوم (Alestom)، آب ب (ABB) سوئد و کالور ایماگ (Calor Emag) آلمان اخذ شده و با متخصصین بخش مرکز تحقیق و توسعه کارخانه پارس سویچ بروز و توسعه یافته است. حاصل تلاش حدود 500 نفر از کارکنان کارخانه پارس سویچ، هزاران دستگاه کلید و سکسیونر پارس سویچ بوده که تاکنون در سطح کشور و بیش از یاده کشور جهان نصب و بهره برداری شده است. سهم محصولات فشار قوی پارس سویچ از بازار کشور، نود درصد می باشد.

کلیدها و سکسیونرهای کارخانه پارس سویچ مطابق با آخرين استانداردهاي بین المللی IEC طراحی و تولید می شوند و در آزمايشگاه هاي معتبر بين المللي تايپ تست شده اند. آزمایشگاه فشارقوی کارخانه پارس سویچ استمرار کیفیت کلیدها و سکسیونرهای تولیدی را کنترل و تضمين مي كند.

شرکت پارس سویچ با اخذ گواهینامه های معتبر بین المللی  ISO 14001 و ISO 45001  یکی از شرکت های سبز در تولید تجهیزات صنعت برق می باشد و کلیه فرآیند های طراحی و تولید محصولات این شرکت در راستای رعایت اصول محیط زیست می باشد.

سکسیونر کلید پارس سویچ

محصولات فشار متوسط کارخانه پارس سویچ  ( سکسیونر کلید پارس سویچ ) مورد مصرف در تابلوهای فشار متوسط و شبکه توزیع هوایی در یک نگاه

1- سکسیونرهای گازی قابل قطع زیر بار فشار متوسط تابلویی کمپکت (LBS)

  • سکسیونرهای گازی قابل قطع زیر بار فشار متوسط تابلویی دستی (LBS-P)
  • سکسیونرهای گازی قابل قطع زیر بار فشار متوسط تابلویی موتوری (LBS- MP)

2- سکسیونرهای گازی قابل قطع زیر بار فشار متوسط هوایی (PGL)

  • سکسیونرهای گازی قابل قطع زیر بار فشار متوسط هوایی ساده دستی
  • سکسیونرهای گازی قابل قطع زیر بار فشار متوسط هوایی موتوری با قابلیت اتوماسیون
  • سکسیونرهای گازی قابل قطع زیر بار فشار متوسط هوایی موتوری با اتوماسیون (مجهز به تابلو کنترل، رله و RTU)

3- کلیدهای گازی فشار متوسط تابلویی (FP)

  • کلیدهای گازی فشار متوسط تابلویی فرمان از بغل (طرح کمپکت)
  • کلیدهای گازی فشار متوسط تابلویی فرمان از جلو

4- کلیدهای خلا فشار متوسط تابلویی (VP4E و VP4)

  • کلیدهای خلا فشار متوسط تابلویی فیکس
  • کلیدهای خلا فشار متوسط تابلویی کشویی

5- رکلوزر فشار متوسط هوایی (PVR-B24/630)

شرکت صنایع برق زنگان پارس و شرکت صنایع زنگان پارت قطعه دو شرکت زیرمجموعه کارخانه پارس سویچ می باشند. شرکت صنایع برق زنگان پارس در زمینه تولید تابلو های فشار متوسط و پُستهای کُمپَکت فعال می باشد و تابلو های فیکس و کشویی فشار متوسط، تابلو های حفاظت- کنترل و مانیتورینگ، پست های توزیع چند فیدری و کیوسکی از جمله محصولات شركت زنگان پارس می باشد.

شرکت صنایع زنگان پارت قطعه یکی از شرکت های زیر مجموعه شرکت پارس سویچ است که طراحی، ساخت و تولید قطعات مورد استفاده در محصولات شرکت پارس سویچ را انجام می دهد.

شـركت پارس سويچ (سهامی عام) در خـرداد ماه سال 1355 به صورت سهامي خاص براي مدت نامحـدود تشكيل و در تهـران به ثبت رسيد و در تاريخ 12/11/ 1381 در بورس اوراق بهادار تهران پذيرفته شده است. طبق اساسنامه ساخت، مونتاژ، فروش پست و لوازم برق فشار قوی، متوسط، ضعیف و سایر محصولات وابسته فعالیت اصلی شرکت پارس سویچ تعریف شده است.

شركت پارس سویچ داراي پروانه بهـره برداري ديژنكتور و سكسيـونرهاي فشار متوسط با ظـرفيت توليد ساليانه 6.600 دستگاه در سال می باشد.

ترکیب سهامداران طبق آخرین صورتهای مالی حسابرسی شده به شرح زیر می باشد:

  • سهامدار حقیقی:46.59 درصد
  • شرکت های سرمایه گذاری استانی عدالت : 44.72 درصد
  • شرکت سرمایه گذاری صنایع برق و آب صبا : 5.04 درصد
  • سايرين (كمتر 5 درصد) : 3.65 درصد

سکسیونر کلید پارس سویچ هوایی

سکسیونر کلید پارس سویچ تابلویی

سکسیونر کلید پارس سویچ فشار متوسط

سکسیونر کلید پارس سویچ

سکسیونر کلید پارس سویچ

پیمایش به بالا