کاردان ترانس نمایندگی نیرو ترانس

انواع ترانس های اندازه گیری ( ترانس جریان سی تی CT – ترانس ولتاژ پی تی PT )

ترانس اندازه گیری مرکب یا ترانس اندازه گیری هوایی MOF ام او اف

ام او اف MOF شرکت نیرو ترانس – ترانس اندازه گیری مرکب

ام او اف نیرو ترانس - MOF نیرو ترانس

شرکت نیرو ترانس تنها سازنده ترانس اندازه گیری مرکب ( ام او اف – MOF ) در کشور می باشد که این محصول را با دانش فنی و همت متخصصین خبره واحد تحقیق و توسعه کارخانه نیرو ترانس، طراحی و از سال 1391 به صنعت برق کشور معرفی نموده است. هم اکنون صدها ترانس های اندازه گیری مرکب ( ام او اف – MOF ) شرکت نیروترانس در نقاط مختلف سطح کشور نصب و در حال بهره برداری می باشند و کارخانه نیرو ترانس، شبکه های توزیع کشور و این صنعت گسترده را از واردات نمونه های خارجی آن بی نیاز کرده است.

ترانس های اندازه گیری مرکب ( ام او اف – MOF ) کارخانه نیرو ترانس تنها ام او اف – MOF دارای تاییدیه توانیر (به شماره تاییدیه 9958/ 27500) می باشند. همچنین دارای تایپ تست کامل پژوهشگاه نیرو در ایران مطابق استاندارد شماره IEC60044-3 بوده و از محبوبیت بسیار بالا در میان بهره برداران شبکه های توزیع کشور برخوردار است.

ترانس اندازه گیری مرکب نیروترانس ( ام او اف – MOF ) شامل سه ترانس جریان (سی تی- CT) و دو ترانس ولتاژ (پی تی – PT) دوفاز می باشد که در تانک فولادی (با ضخامت ورق ۳ میلیمتر و روکش گالوانیزه و رنگ  PAL7032 ) با روغن با کیفیت NYNAS ( مطابق با استاندارد IEC 60296 و تحمل عایقی ۷۰ کیلوولت) و بوشینگ های سیلیکونی و کلمپ های آلومینیومی تولید می شوند.

از آنجا که عمده سطح ولتاژ استاندارد شبکه توزیع کشور را ردیف 24 و 36 کیلوولت تشکیل می دهد، در حال حاضر ترانس اندازه گیری مرکب MOF شرکت نیرو ترانس در دو ردیف ولتاژی 24 و 36 کیلوولت درکشور تولید و عرضه می شود. حداکثر جریان سمت اولیه ام او اف های ارائه شده از 10 آمپر الی 600 آمپر پیش بینی شده است. یعنی نسبت تبدیل ترانس های ولتاژ آن 0.1 /20 کیلوولت و ترانس های جریان آن از 5/ 10 تا 5/ 600 آمپر می باشد. به این ترتیب دارای تنوع محصول استاندارد در 24 مدل مختلف می باشد. همچنین ترانس های جریان در ترانس اندازه گیری مرکب نیروترانس ( ام او اف – MOF ) شرکت نیرو ترانس دارای دو سطح جریان یا دو ورودی مستقل می باشند و این امکان را برای استفاده مجدد از آن در زمان توسعه شبکه مصرفی برای مشترک فراهم می سازد.

دوره گارانتی ترانس اندازه گیری مرکب نیروترانس MOF شرکت نیرو ترانس 18 ماه از زمان تحویل و خدمات پس از فروش آن 30 سال می باشد و همه محصولات با گزارش تست کارخانه ای و ضمانت نامه به مشتریان تحویل می شوند.

  • تصویر تاییدیه توانیر ترانس اندازه گیری مرکب MOF نیرو ترانس
  • جدول مشخصات فنی انواع ترانس اندازه گیری مرکب ام او اف نیرو ترانس در یک فایل
  • نقشه ابعادی انواع ترانس اندازه گیری مرکب MOF نیرو ترانس
  • اجزا و ساختمان ترانس اندازه گیری مرکب ام او اف نیرو ترانس به تفکیک
  • نقشه سکوی نصب ترانس اندازه گیری مرکب MOF نیرو ترانس مخصوص نصب روی یک تیر
  • کاتالوگ ترانس اندازه گیری مرکب ام او اف نیرو ترانس
  • دستور العمل نصب و راه اندازی ترانس اندازه گیری مرکب MOF نیرو ترانس
  • نقشه سیم بندی و اتصال ترانس اندازه گیری مرکب ام او اف نیرو ترانس به کنتور (Connection Diagram)
  • فهرست تست های استاندارد و کارخانه ای ترانس اندازه گیری مرکب MOF نیرو ترانس

ام او اف MOF شرکت نیرو ترانس

به منظور آشنایی بهتر با کاربردهای ترانس اندازه گیری مرکب ( ام او اف – MOF ) مقاله با عنوان ” کاربرد ترانس اندازه گیری مرکب ( ام او اف – MOF ) به زبان خیلی ساده ” را حتما مطالعه بفرمایید. در ضمن به منظور آشنایی با مزایای ترانس اندازه گیری مرکب ( ام او اف – MOF ) تولید شده توسط شرکت نیرو ترانس نیز می توانید مطلبی با عنوان ” چرا MOF ام او اف نيرو ترانس؟ ” را مطالعه بفرمایید.

MOF نیرو ترانس - کاتالوگ ترانس اندازه گیری مرکب Nirou Trans
MOF نیرو ترانس - نقشه ابعادی ترانس اندازه گیری مرکب Nirou Trans
دستورالعمل MOF نیرو ترانس
MOF نیرو ترانس - مشخصات فنی ام او اف Nirou Trans

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید ترانس اندازه گیری مرکب ( ترانس اندازه گیری هوایی ) MOF  ام او اف با کارشناسان کاردان ترانس ( نماینده نیرو ترانس ) تماس حاصل فرمایید.

2 دیدگاه دربارهٔ «ترانس اندازه گیری مرکب ام او اف MOF نیرو ترانس»

  1. سلام
    نحوه انتخاب رنج mof چگونه است اگر من یک تراسفرماتور 315 داشته باشم چه mof استفاده کنم

    1. کاردان ترانس

      سلام و وقت بخیر
      برای ترانسفورمااور 315 کیلو ولت آمپر MOF 20-10 مناسب است.
      برای انجام مشاوره دقیق تر می توانید با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمایید.
      سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا